קריינות
מעוניינים להביא יותר לקוחות לעסק שלכם? לעבור את המתחרים שלכם? ליצור בידול? שיווק נכון הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעסק שלכם אם לא החשוב ביותר. מיתוג אישי ויצירת בידול מעסיקים בעלי עסקים רבים כיוון שכל אחד מעוניין למנף את העסק שלו קדימה בצורה יעילה.
שיווק לפלח שוק ספציפי
רוב העסקים בישראל כיום מועדים לכישלון ממספר סיבות שונות כגון חוסר התמדה של בעל העסק, השקעה לא נכונה, מכירת מוצר שאין לו ביקוש, מיקום לא נכון של החנות, חוסר השקעה בשיווק, שיווק לא נכון וסיבות רבות נוספות. כדי להצליח בעסקים חשוב לדעת לקחת סיכונים מחושבים אבל צריך גם לדעת לשווק לפלח שוק ספציפי.
השקעה בפרסום גלובלי
תארו לעצמכם שלט חוצות ברחוב של מוצרי קוסמטיקה. כמה אנשים מכלל האוכלוסיה יתעניינו במודעה זו? ככל הנראה מספר הנשים שיתעניין יהיה רב יותר ממספר הגברים אבל האם כל לכל הנשים בכל גיל מתאימה המודעה? בדרך כלל השקעה בשלטי חוצות אינה מתאימה לחברות עסקים קטנות אלא לתאגידי ענק בעלי תקציב גבוה. את שילטי החוצות רואים גם אנשים שלא בהכרח יהיו לקוחות ולכן קיים כאן ביזבוז אדיר של משאבים לצורך שיווק.
שיווק ממוקד
שיווק ממוקד הוא שיווק אך ורק ללקוחות פוטנציאלים ולא בהכרח מצריך הוצאות כלכליות גדולות. הזירה הטובה ביותר לשיווק ממוקד היא האינטרנט. אתרי אינטרנט רבים מתחרים על תשומת ליבו של הגולש אך קיים כלי שיווק אדיר שיכול לבדל אתרים ולגרום ללקוחות להעריך אותם יותר. מדובר במתן קריינות המתבצעת כיום גם באתרי אינטרנט וגם לטלפונים נייחים וניידים.
העברת המסר
קריינות מעבירה את המסר בצורה הטובה ביותר לגולש בצורה נוחה. הגולש לא צריך לקרוא את התוכן באתר כדי להפנים את המסר השיווקי אלא קולו של הקריין מעביר לו זאת בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך הגולש מעריך אתר עם קריינות כיוון שנראה לו אתר של עסק רציני יותר.
PengL